Nazywam się Adrianna Mycka-Sobieraj i pewnie zastanawiasz się, co mnie wyróżnia?
Mam nietuzinkowe podejście do każdego, z kim pracuję, ponieważ łącze wiele metod pedagogicznych, psychoedukacyjnych i terapeutycznych, aby pomóc dziecku oraz dorosłemu.
Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą, która zmaga się z nadpobudliwością psychoruchową, zaburzeniami zachowania, zaburzeniami emocjonalnymi, a także niskim poczuciem własnej wartości.
Doświadczenie zdobywałam przez dwadzieścia pięć lat, pracując z dziećmi i rodzicami w placówkach oświatowych, szkoląc rodziców na warsztatach wychowawczych w instytucjach: MOPS, szkoły rodzenia, przedszkola, szkoły. Prowadzę również konsultacje wychowawcze, sesje terapeutyczne oraz grupę wsparcia w moim Pozytyvnym gabinecie terapeutycznym w Łodzi.
Jestem wieloletnim praktykiem, angażuję się w swoją pracę i indywidualnie podchodzę do każdego, z kim pracuję – dorosłego, młodzież, dziecko.
Na co dzień pomagam rodzicom, którzy dźwigają ciężar trudności wychowawczych, rozwojowych, emocjonalnych. Daję im zrozumienie, poczucie bezpieczeństwa, pomagam znaleźć odpowiedź, co zmienić, żeby było już tylko lepiej.
Aby pomóc Tobie, Dorosłemu – jestem Certyfikowanym Terapeutą pracy z emocjami Neuroscience and Epigenetics trainer of emotions, a także coachem z akredytacją międzynarodową ACTP ICF w trakcie akredytacji coachingowej na poziomie ACC. Chętnie pomogę Ci, uporać się ze szkodliwymi schematami i niewspierającymi przekonaniami. Obecnie jestem też w trakcie szkolenia pierwszego stopnia – TSR. Prowadzę sesje terapeutyczne dla młodzieży i dorosłych, pomagam uporać się z trudnymi emocjami, poukładać je na nowo oraz pracuję z uwalnianiem blokad emocjonalnych.
Myślisz, że to koniec? O nie!
Aby pomóc ci w kwestiach wychowawczych, jestem:
- Certyfikowanym Edukatorem Pozytywnej Dyscypliny dla rodziców,
- Certyfikowanym Realizatorem Szkoły dla Rodziców i Wychowawców, rekomendowanym przez ORE,
- uczestnikiem Szkoły dla Rodziców „Warsztaty dla Dobrych Rodziców”, Terapii Poznawczo-behawioralnej wg autorskiego programu „Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej lub z zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi”, opracowanym przez zespół Wolańczyk, Kołakowski, Skotnicka, Pisula,
- praktykiem Polskiego Instytutu Programów „Dam Radę” i „Jestem z Ciebie Dumny”, opartych na filozofii Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniu.
Jeśli masz wątpliwości, może to Cię przekona?
Cały czas się dokształcam. Ukończyłam dodatkowo całe spektrum kursów certyfikujących z terapii dla dzieci i młodzieży, m.in. szkolenie z Metody Strukturalnej – jestem jej Certyfikowanym Trenerem (nauka czytania dla dzieci m.in.: z ADHD, dysleksją, nadpobudliwością, zaburzeniami przetwarzania słuchowego); szkolenie Metody Warnkego – jestem jej Certyfikowanym Trenerem (dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego); kurs Terapii ręki I i II.
Ponadto jestem Certyfikowanym Trenerem Integracji Bilateralnej (dla dzieci m.in. mających trudność w koordynacji ruchowej), Certyfikowanym Terapeutą TUS I i II również dzieci przedszkolnych, szkolnych, nastolatków, dla dzieci z ADHD, dla dzieci Autystycznych (Treningi Umiejętności Społecznych dla dzieci z trudnościami emocjonalno-społecznymi), Trenerem I stopnia metody W Sherborne, Terapeutą Metod Relaksacyjnych dla dzieci, Trenerem I i II stopnia Treningu Zastępowania Agresji A. P. Goldsteina (dla dzieci z trudnościami zachowania). Ukończyłam również kurs „Uwalnianie blokad emocjonalnych u dzieci i młodzieży cz. I i II” Beaty Kaczor.
Aby można było mówić o sukcesie, należy skoordynować pracę rodzica, czyli Twoją, z rolą trenera, czyli moją. Kładę ogromny nacisk na współpracę, udzielam konsultacji stacjonarnie i online, prowadzę warsztaty dla rodziców stacjonarne i online, a także edukacyjne transmisje live na Facebook’u. Prowadzę grupę wsparcia dla rodziców, nagrywam podcast o terapii i wychowaniu, a wszystko po to, abyś czuł/-a się kompletnie zaopiekowany/-a. Moją intencją oraz mottem jest pomoc.
Zapraszam do kontaktu, Adrianna.
Kursy i szkolenia od 2015 do 2023 roku
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu i w szkole
- Trudne zachowania dzieci i młodzieży
- Metoda aktywnego słuchania wg Batti Strauss
- Techniki wyciszające i relaksacyjne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Agresywne dziecko – gry i zabawy rozładowujące napięcia w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Trener Metod Relaksacyjnych
- Trening Zastępowania Agresji TZA – model pracy terapeutycznej dzieci i młodzieży
- Trudne zachowania dzieci i młodzieży
- Trening umiejętności społecznych w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Wybrane metody rozwijania umiejętności społecznych oraz inteligencji emocjonalnej u małych dzieci
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna. Papierowa fikcja czy efektywne wsparcie ucznia
- Twórcze eksperymenty w przedszkolu
- Zabawy i ćwiczenia wspomagające odreagowanie napięć psychoruchowych – metoda choreoterapii w edukacji
- Taniec, ruch i zabawy muzyczne w edukacji przedszkolnej
- Ćwiczenia i zabawy stymulujące rozwój i ułatwiające osiągniecie gotowości szkolnej dla dzieci przedszkolnych oraz wolniej rozwijających się uczniów klas początkowych szkoły podstawowej
- Zabawy uczące współpracy, rozwijające empatię oraz wzmacniające samoocenę dla dzieci w wieku przedszkolnym
- Przyjaciele ZIPPIEGO
- Elementy arteterapii w pracy nauczyciela i pedagoga